Aktualności

Pierwszy sukces kampanii Polska Smakuje Jakością i QAFP podczas festiwalu kulinarnego „Europa na Widelcu” we Wrocławiu

Unia Producentów i Producentów Przemysłu Mięsnego w maju rozpoczęła kampanię edukacyjno – promocyjną finansowaną z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego pt. „Polska Smakuje Jakością”. Jej przedmiotem jest kulinarne mięso i wędliny wieprzowe wytworzone w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP.

Działania oparte są na organizacji i realizacji road show po Polsce food trucka pod auspicjami QAFP. Pierwsze spotkanie odbyło się 3 oraz 4 czerwca we Wrocławiu, na tegorocznej edycji Europy na Widelcu oraz podczas zlotu food trucków „Food O’Clock Festival & beer O’Clock”.

Menu food truck’a stworzył Jerzy Sobieniak, który na wrocławskim rynku wystąpił na scenie festiwalu przygotowując potrawy na bazie wędlin i mięsa QAFP. Kilkanaście tysięcy ludzi miało okazję posłuchać o tym, czym jest QAFP i dlaczego jest tak ważne. Kilkaset osób wzięło udział w ich degustacji. Młodsi odwiedzający mieli dużo zabawy robiąc sobie zdjęcia z maskotką kampanii – błękitnooką świnką w fartuchu z logotypem kampanii.  Była również okazja do udzielenia wywiadu przez Jurka oraz Jolantę Ciechomską, kierownika ds. QAFP radiu Zet, które prowadziło relację na żywo z eventu.

Food truck był również oblegany kolejnego dnia, w Browarze Mieszczańskim, na zlocie food trucków „Food O’Clock Festival & Beer O’Clock”. Również tutaj zainteresowanie wrocławian kampanią było ogromne.

Polska Smakuje Jakością to kampania, która pozwoli w bezpośredni sposób przekonać Polaków o doskonałej jakości mięsa i wędlin wytwarzanych w systemie QAFP. Ma przyczynić się również do wzrostu świadomości zasad i korzyści ze stosowania tego systemu przez producentów trzody chlewnej i przetwórców.

Nasz food truck ponownie wyrusza w drogę już niedługo. Zapraszamy wszystkich na  Targ Śniadaniowy do Warszawy już 17 czerwca

 

https://www.facebook.com/Polska-Smakuje-Jako%C5%9Bci%C4%85-601421566735567/?fref=ts